Välkommen till digital bokrelease och kostnadsfritt webbinarium

Den 23 mars är det dags för kostnadsfritt webbinarium med mig Ida Necovski och min författarkollega Anna Bengtsson som jag skrivit boken Specialpedagog – med kompetens att utveckla skolan tillsammans med.

Vi kallar specialpedagogens kapacitet för processkompetens, en kompetens som handlar om att sätta igång processer och leda lärande som bidrar till skolutvecklingsarbetet på alla nivåer. Under webbinariet berättar vi mer om specialpedagogens kompetens och hur den kan användas på bästa sätt.

Under webbinariet får du möjlighet att lära dig mer om:

• specialpedagogens kompetenser och hur de bäst kan tas tillvara
  • hur specialpedagogen kan arbeta processinriktat för att utveckla skolans lärmiljöer.

Som deltagare har du chans att vinna ett exemplar av boken Specialpedagog – med kompetens att utveckla skolan.

FAKTA

Datum: 23 mars 2021
Tid: 16.30-17.15

Webbinariet är kostnadsfritt

Anmäl dig via anmalan@gothiakompetens.se senast dagen innan. Ange ditt namn, din befattning, ditt telefonnummer och din arbetsplats. Dagen innan får du en länk till webbinariet som genomförs i Zoom.